Általános hírek
Éves közgyűlés: új örökös és tiszteletbeli tagot választott az MPRSZ közgyűlése
Csütörtökön tartotta éves közgyűlését a Magyar PR Szövetség, ahol az új örökös és tiszteletbeli tagok megválasztása mellett a közgyűlés a 2023-as beszámolót is megvitatta...
„Felelősséggel a szakmáért és a fiatal generációért”
„Felelősséggel a szakmáért és a fiatal generációért” - beszámoló az MCC és az MPRSZ Next Gen of Communicators konferenciájáról_1. rész
A kommunikációs oktatás helyzetéről szervezett...
Az ICCO sürgős fellépésre szólít fel a félretájékoztatás ellen az ENSZ-ben
Április 24-én Genfben az ICCO európai elnöke, Massimo Moriconi a média és a nemzetközi szervezetek koalíciójára szólította fel a feleket, hogy konkrét lépéseket tegyenek...
PREXA 2024 – Megvannak a zsűritagok, frissültek a határidők!
Összeállt a PREXA (PR Excellence Hungary Award) szakmai zsűrije. A tagok között megtalálhatók a tavalyi év díjazottjai, zsűrizik a tavalyi PREXA Kiváló Szakember- és...
Teljesítmény, siker és ami mögötte van
Teljesítmény, siker és ami mögötte van: a személyes márkaépítés nagyágyúi az MPRSZ rendezvényén
„A hírnévnek is van képlete? – Személyes márkaépítés az üzleti kommunikációban” volt a címe az MPRSZ áprilisi Drinks&Links rendezvényének, mely a Corvinus Egyetem új Campusának rooftop kávézójában volt.
Kihívásokkal teli a pr iparág
Az ügynökségi piac helyzetéről, változásáról kérdeztünk kimagaslóan sikeres ügynökségvezetőket az áprilisi Görbetükör rovatban. Mind a négyen olyan szakemberek, akik több díjat nyertek már az...
Erős együttműködés kell az érték és a költségek közötti egyensúly megteremtéséhez
Szövetségünk március 28-án, a Kastner Kommunityben tartotta meg Drinks&Links rendezvénysorozatának legutóbbi alkalmát.
Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként
45 PR-ügynökség és kommunikációs szervezet fogott össze, hogy egy közös célért, az éghajlatváltozás elleni kampányon dolgozzon. Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának (UNDP) "Weather Kids"...
Reálértéken csökkent a kommunikációs iparág forgalma
A 2023. évi MRSZ Médiatorta 351,1 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 648,9 Mrd Ft volt. A kimagasló infláció továbbra is rányomta a bélyegét az iparág teljesítményére, vagyis nominálisan ugyan nőtt mindkét torta, de reálértéken még mindig apadás mutatkozik.