Támogatás iPhone készülékekhez

Az iPhone frissítése

Frissítsd az iOS rendszert, hogy a legújabb funkciókkal és biztonsági frissítésekkel rendelkezz.

Szervizelés és javítás

Saját támogatás

Lekérheted a jótállással kapcsolatos információkat, ellenőrizheted a jótállásod állapotát, illetve kikereshetsz egy folyamatban lévő javítást.

Szervizelési lehetőségek

Többek között megismerheted a szervizelési lehetőségeket, és árajánlatot kérhetsz az akkumulátor szervizelésére vagy a képernyő károsodására vonatkozóan.

Javítás indítása

Mondd el nekünk, mi a probléma az iPhone készülékeddel, és mi megtaláljuk a megfelelő támogatási lehetőségeket.

Szükség esetén igénybe vehetsz segítséget iPhone készülékedhez

Az adatok biztonsági mentése

Készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iCloud vagy a számítógépe segítségével arra az esetre, ha lecserélnéd vagy elveszítenéd a készüléket, illetve ha a készülék meghibásodna.

Adatok átvitele az új iPhone-ra a Gyors kezdés segítségével

A Gyors kezdés segítségével az előző készülékeddel automatikusan beállíthatod az új iPhone-t.

eSIM használata az iPhone-ban

Az iPhone-ban digitálisan tárolt eSIM olyan, mint egy fizikai SIM-kártya – kártya nélkül. Nézd meg, hogyan állítható be egy új eSIM, illetve hogyan viheted át a régit a korábbi iPhone-odról.

Ha az iPhone nem kapcsol be vagy lefagyott

Nézd meg, mit tehetsz, ha lefagyott az iPhone-od képernyője, ha a képernyő nem reagál az érintésre, vagy ha elakad a bekapcsolás folyamata.

Az iPhone használati útmutatója

Az iPhone funkciói, alkalmazásai és beállítását

Apple-közösségek

Keress válaszokat, tegyél fel kérdéseket, és lépj kapcsolatba a többi Apple-felhasználóval.

Támogatás igénybevétele

Segítünk megtalálni a legjobb támogatási lehetőségeket.

Támogatás alkalmazás

Személyre szabott megoldások az Apple-termékekkel kapcsolatban felmerülő problémákra.