Háztól házig szerviz a Mio-tól

forrás Prim Online, 2008. március 11. 07:40

A MIO, a világ egyik legnagyobb személyi GPS-berendezésgyártó vállalata Magyarországon is elérhetővé tette egyedi szervízszolgáltatását, melyhez senkinek sem kell kimozdulnia otthonából vagy irodájából.

A Mio legújabb szolgáltatása révén bármely Mio készülék garanciaidőn belüli meghibásodása esetén az ügyfeleknek csak fel kell hívniuk a 06-40/101-711-es telefonszámot, és a futár a megadott címről – akár otthonukból - elviszi az eszközt. Az ügyfelek a megjavított Mio terméket szintén a megadott címen vehetik át, napra pontosan egy héttel később.

A Mio termékekre az általános garanciaidő 2 év, kivételt képez ez alól az okostelefonok akkumulátora, amely 6 hónap.

A Mio mindezek mellett bejelentette, hogy 2008. január 1-jétől újabb hivatalos disztribútorral, az RRC Hungary Kft. DiFo divíziójával is együttműködik Magyarországon.

Kulcsszavak: autószolg GPS MioTech

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé

Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

2024. május 12. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36