Háztól házig szerviz a Mio-tól
A MIO, a világ egyik legnagyobb személyi GPS-berendezésgyártó vállalata Magyarországon is elérhetővé tette egyedi szervízszolgáltatását, melyhez senkinek sem kell kimozdulnia otthonából vagy irodájából.
A Mio legújabb szolgáltatása révén bármely Mio készülék garanciaidőn belüli meghibásodása esetén az ügyfeleknek csak fel kell hívniuk a 06-40/101-711-es telefonszámot, és a futár a megadott címről – akár otthonukból - elviszi az eszközt. Az ügyfelek a megjavított Mio terméket szintén a megadott címen vehetik át, napra pontosan egy héttel később.
A Mio termékekre az általános garanciaidő 2 év, kivételt képez ez alól az okostelefonok akkumulátora, amely 6 hónap.
A Mio mindezek mellett bejelentette, hogy 2008. január 1-jétől újabb hivatalos disztribútorral, az RRC Hungary Kft. DiFo divíziójával is együttműködik Magyarországon.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre többen foglalnak bérautót az interneten
- Vezeték nélküli GPS-vevő nemcsak iPhone-ra
- Kézzel fogható a Nav N Go 3D-s navigációs megoldása
- Szerződést bontott a Nav'NGo a Mio Technologyval
- A GPS-nél is egyre fontosabb a tartalomszolgáltatás
- Mio/Navman: Új termékek, szolgáltatások és vállalati arculat
- GPS-es rendszer segít az utasoknak
- Galileo navigációs eszközök a CeBIT-en
- "Mobilsűrűség" alapján jelzi a dugókat a navigációs készülékek új nemzedéke
- A mobiltelefonos navigáció elterjesztésére összpontosít a Nokia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé
Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.